يك عذر خواهي يك قول
نوشته شده توسط : مريم

خوب اول يه عذر خواهي به خاطر اينكه نتونستم تو اين مدت آپ كنم .

بعد هم ميخوام يه تشكر اول از همه اونايي كه من رو تو اين روز ها كه نتونستم آپ كنم نتها نگذاشتن

 و

يه تشكر از حميده خانوم (دختر خاله مامانم ) تو اين مدت خيلي مديونشون بودم ....

و بهتون قول ميدم كه از امروز آپ باشم

دوستتون دارم

 





:: بازدید از این مطلب : 757
|
امتیاز مطلب : 100
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
تاریخ انتشار : 25 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
hamide در تاریخ : 1389/7/3/6 - - گفته است :
midoonam ke darsat ro ham ba hamin jeddiyat mikhooni. adamaye movaffagh dar hame ja miderakhshan pas be soo soo zadan ektefa nakon!

/weblog/file/img/m.jpg
hamide در تاریخ : 1389/7/3/6 - - گفته است :
sharmande mikoni maryam jan!

/weblog/file/img/m.jpg
امیر در تاریخ : 1389/6/25/4 - - گفته است :
http://amirhoseintahmirpoor.loxblog.com/ منتظرت هستم.منو لینک کن.بای.

/weblog/file/img/m.jpg
امیر در تاریخ : 1389/6/25/4 - - گفته است :
از وبلاگ من هم بازدید کن عزیزم.=
وبلاگت خیلی قشنگه.DD


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: